Cégünk vállalja ügyfelei részére egyes pénzügyi szolgáltatások, PM feladatok ellátását,
mely igény szerint magában foglalja az alábbi tevékenységeket:
- bérleti díjak, üzemeltetési díj, a továbbszámlázandó költségek kiszámlázása, illetve a beérkező számlák
feldolgozása (listázás, költséghelyek meghatározása).
- kintlévőségi lista összeállítása, nyomon követése, fizetési felszólítások kiküldése, szükség esetén koordináció
Bérbeadó ügyvédjével
- beszámolók és cash-flow menedzsment
- üzemeltetéssel kapcsolatos számlák, illetve adók, járulékok utalása
- havi- negyedéves- és éves riportok elkészítése a Megbízóval egyeztetett tartalommal
(pl. bérlőlisták a bérleti szerződés adataival), kintlévőség lista, bérlői érdeklődők listája,
kiadási állapot aktuális státusza, biztosítási esetek összefoglalása, nyomon követése,
fontosabb bérlői események összefoglalása stb.)
- éves üzemeltetési díj elszámolás
- éves költségvetések összeállítása
A Facility management felügyelete (supervising)
Folyamatos kapcsolattartás a Bérlőkkel
Az esetleges bérlői panaszok kezelése, megoldása, koordináció a facility menedzsmenttel